poniedziałek, 19 października 2015

Odlew gorsetu

Hej :) Od długiego czasu nie dodaję nic na bloga przez moje lenistwo i szkołę. Zawsze powtarzam sobie, że będę dodawać posty regularnie, ale nie zawsze mi się chce i nie mam też za bardzo o czym pisać, ponieważ trudno jest rozpisywać się tylko na temat skoliozy. W tamten wtorek byłam na odlewie na mój trzeci gorset. Nie było to nic przyjemnego, ale nie było aż tak źle, jak myślałam. Miałam negatywne nastawienie, ale w trakcie odlewu to uczucie mi przeszło. Mam dosyć dużo zdjęć, więc wybrałam jedne z najlepszych. W skrócie napiszę, że odlew robi się za pomocą gipsu, którym obwija się brzuch, plecy i ramiona. Potem, trzeba mieć dobrą postawę i w tym samym czasie zasycha gips. Potem gips powoli odrywa się od ciała sam (najgorsza rzecz w całym odlewie) i resztę odrywa pan. Nie wiem jak dalej wygląda robienie gorsetu, ponieważ ze stresu zapomniałam się zapytać o wszystkie rzeczy, jakie chciałam tu napisać. Tak jak wspomniałam,  nie jest to przyjemna rzecz, ale mam nadzieję, że to był mój ostatni odlew. Teraz zostało tylko czekanie na trzeci gorset... :)  To tyle, jeżeli chodzi o sam odlew a teraz zapraszam Was na obejrzenie zdjęć. Do zobaczenie w następnej notce :) 









6 komentarzy:

  1. Myślę, że spokojnie możesz pisać o swojej codzienności, nie tylko o skoliozie ;)
    W końcu tytuł bloga to LIFE with scoliosis, a na badaniach i ćwiczeniach życie się nie kończy. Ja bym chętnie poczytała też luźniejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za radę :) Myślę, że masz rację więc zabieram się za luźniejsze posty i zobaczymy co z tego będzie :)

      Usuń
  2. Ten odlew to coś strasznego. Bardzo źle wspominam swój... Nie wiem, czy kiedyś czułam się równie niekomfortowo, co wtedy. Ty jesteś dzielna dziewczyna i nawet się uśmiechasz pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jakbyś miała trzeci raz ten odlew to też podeszłabyś do tego na luzie :D Ale dziękuje :)

      Usuń
  3. A na taki gorset paskowany czy coś nie taka jakby zbroja to też musi być odlew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że tak- bo żeby zrobić jakikolwiek gorset trzeba mieć tak jakby kopie twoich pleców, mam nadzieję, że wiesz o czym mówię :D Ale może ten odlew nie wygląda aż tak :)

      Usuń